WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DWSF COSTUME - WEI
Do wyboru będą specjalne kostiumy dla 16 postaci z kategorii Wei, bazujące na wzorach z serii DYNASTY WARRIORS: Strikeforce.