WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DWSF COSTUME - SHU
Do wyboru będą specjalne kostiumy dla 17 postaci z kategorii Shu, bazujące na wzorach z serii DYNASTY WARRIORS: Strikeforce.