WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DWSF COSTUME - OTHER 1
Specjalne kostiumy dla wszystkich 16 postaci z kategorii Other 1 - większość oparta na projektach z serii DYNASTY WARRIORS oraz DYNASTY WARRIORS: Strikeforce.