WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DWSF COSTUME - JIN
Do wyboru będą specjalne kostiumy dla 9 postaci z kategorii Jin, bazujące na wzorach z serii DYNASTY WARRIORS: Strikeforce.