KOEI TECMO EUROPE Ltd.Akcja i przygoda
Ten pakiet zawiera 17 oryginalnych par strojów dla oficerów Jin i Innych. Te nowe stroje wprowadzą powiew świeżości na twoich ulubionych etapach.