Warlander - 2100 Goldings
Zdobądź w tym pakiecie 1850 złociaków z bonusem 250 złociaków! Złociaków można użyć do zdobycia przedmiotów do personalizacji, takich jak wygląd, części awatara i emotki, a także miejsca na postacie, miejsca na talie, kryształy aury i wzmaczniacze. Użyj złociaków, aby dodać kolorów do świata WARLANDER!