Warlander - 11000 Goldings
Zdobądź w tym pakiecie 9000 złociaków z bonusem 2000 złociaków! Złociaków można użyć do zdobycia przedmiotów do personalizacji, takich jak wygląd, części awatara i emotki, a także miejsca na postacie, miejsca na talie, kryształy aury i wzmaczniacze. Użyj złociaków, aby dodać kolorów do świata WARLANDER!