Warhammer Vermintide - Death on the Reik
„Okradli mnie! Nikomu już nie można tutaj ufać”. Stało się coś, co było nie do pomyślenia! Jeden z pomocników karczmarza ukradł mu księgi zawierające niebezpieczną wiedzę i uciekł. Teraz ścigają go skaveni. Nasi bohaterowie muszą odnaleźć i spalić groźne artykuły, zanim wpadną w niepowołane ręce. Udaj się w pościg za złodziejem przez las Reikwald, walcząc ze skavenami, którzy również go ścigają. Następnie popłyń rzeką Reik, próbując dogonić barkę „Dawnrunner”, złap złodzieja i zniszcz księgi, zanim będzie za późno. W tym pakiecie otrzymasz również sztylet ceremonialny dla Sienny Fuegonasus. Jest to ogniste ostrze, którym Sienna może podpalać wrogów.