Warhammer: Vermintide 2 - Winds of Magic
Główne cechy - Nowa frakcja wroga: Zwierzoludzie – jako groteskowe hybrydy ludzi i zwierząt posiadają inteligencję człowieka i przebiegłość dzikiej bestii. Ci dzicy wojownicy przyjmują Chaos z własnej woli. Próżno u nich szukać honoru czy współczucia. Żywią głęboką niechęć do rozsądku i porządku. Ostatecznie pragną zniszczyć świat w krwawej rzezi. - Nowy wyższy poziom trudności – powraca Kataklizm, teraz jeszcze trudniejszy. - Podwyższony limit poziomów – z 30 do 35. Wprowadzono dla tych poziomów nowe talenty. - Nowy system postępów – całkiem nowy, odrębny system postępów związany z Wiatrami Magii, a także wykute w splocie wersje wszystkich typów broni. - 5 nowych broni – po jednej dla każdego bohatera: – Kerillian otrzymuje włócznię z tarczą. – Sienna rozrzuca płomienie dzięki płonącemu cepowi. – Bardin ma teraz nowy zestaw toporów do rzucania. – Saltzpyre posługuje się gizarmą. – Kruber może używać ciężkiej włóczni. - Nowy poziom przygody: Mroczne Znaki – walcz ze swoimi znajomymi na tym trudnym poziomie, stawiając czoła potężnym zwierzoludziom. - - Nowy tryb gry: Wiatry Magii – zgromadź znajomych i wkroczcie do splotów ośmiu Wiatrów Magii, aby spróbować ukończyć nowy zestaw wyzwań o rosnącym poziomie trudności. Wiatry Magii są zbudowane z różnych splotów. W ich skład wchodzi wiele elementów: – Mapa: fragment istniejącej mapy przygód. – Wiatr: różne Wiatry Magii będą wpływać na mapę i modyfikować rozgrywkę. – Cel: każda mapa ma dla graczy pewien cel do osiągnięcia. – Finał: jeśli cel zostanie osiągnięty, gracze staną przed wyzwaniem końcowym. – Poziom trudności: w miarę postępów graczy poziom trudności będzie wzrastał.