Warhammer: Vermintide 2 - Warrior Priest of Sigmar
Nowe drzewko umiejętności Victora Saltzpyre’a Kapłan Bitewny Sigmara walczy ze złem w każdej postaci, rzucając się w wir walki z poczuciem świętego obowiązku. Saltzpyre w roli Kapłana Bitewnego korzysta z wiary, która dodaje siły jego ciosom i chroni go przed wrogami. Dzierżąc parę młotów albo młot z księgą czy tarczą, wyzwala boską moc, by inspirować towarzyszy i siać strach w sercach przeciwników. Karz heretyków nowymi, unikatowymi typami broni: młotem dwuręcznym Rachmistrz i młotem Rozcinacz Czaszek z błogosławioną księgą. Doskonal swoją taktykę walki za pomocą różnych kombinacji Rozcinacza Czaszek: Dzierż go razem z błogosławioną księgą, aby przywołać chwałę Sigmara. Połącz z tarczą, aby uzyskać doskonały balans między ofensywną a defensywą. Władaj dwoma Rozcinaczami Czaszek i siej wokół spustoszenie. Złap za tarczę i cep bojowy, aby egzekwować krwawą pokutę. Otrzymaj błogosławieństwa Sigmara dzięki nowemu drzewku talentów Kapłana Bitewnego. Uwolnij boską moc, aby razić zaprzysiężonych lub wspomóc twoich sojuszników nowymi, wyjątkowymi umiejętnościami. Przywdziej święte szaty i pancerz dzięki ekskluzywnej skórce postaci oraz nowym kwestiom głosowym. Zmień wygląd swojego Kapłana Bitewnego Sigmara za pomocą nowych ozdób. Zawarte ozdoby: 1 nowa skórka postaci 1 nowy wariant koloru skórki postaci 5 nowe kapelusze 5 nowych iluzji młota Rozcinacz Czaszek 5 nowych iluzji młota dwuręcznego Rachmistrz 5 iluzji dwóch Rozcinaczy Czaszek 5 iluzji Rozcinacza Czaszek z tarczą 5 iluzji Rozcinacza Czaszek z błogosławioną księgą 5 iluzji cepa bojowego z tarczą 3 nowe ramki na portret 6 ekskluzywnych obrazów 1 nowa ozdoba premium UWAGA: Przy zakupie Warhammer: Vermintide 2 – drzewko umiejętności Kapłana Bitewnego otrzymasz 325 szylingów (waluty w grze), które możesz wydać w sklepie w grze.