Warhammer: Vermintide 2 - Sister of the Thorn
Siostry Cierni to słynne służki Ariel, życiodajnej królowej Athel Loren, ale niektóre z nich władają groźnymi mrocznymi mocami. Wstąpiwszy w ich mistyczne szeregi, Kerillian walczy zaklęciami i oszczepami, a także wykorzystuje splendor natury, aby wzmacniać i chronić sojuszników. – Wykorzystaj dary bogiń, władając dwoma nowymi typami broni: Cierniowym Oszczepem i Kosturem z Głębokiej Kostur z Głębokiej Kniei. – Połącz się ze Splotem Natury, wykorzystując nowe, wyjątkowe drzewko talentów. – Pokaż swoje zamiłowanie do Natury dzięki ekskluzywnej skórce postaci i nowym kwestiom głosowym. – Korzystaj z błogosławieństw Cadai i Cytharai, aby wzmocnić i ochronić innych bohaterów. – Zmień wygląd swojej Siostry Cierni za pomocą zupełnie nowych ozdób. Zawarte ozdoby: 5 nowych iluzji Cierniowego Oszczepu, 5 nowych iluzji Kostura z Głębokiej Kniei, 4 nowe warianty kolorów skórki bohatera, 4 nowe kapelusze, 3 nowe ramki na portret, 6 ekskluzywnych obrazów w twierdzy. UWAGA: Przy zakupie drzewka umiejętności Warhammer: Vermintide 2 – Siostra Cierni otrzymasz 335 szylingów (waluty w grze), które możesz wydać w sklepie w grze.