Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Tri-Skull Crown
Zawartości do pobrania „Trzyczaszkowa Korona” zawiera ozdobne nakrycie głowy premium dla Sienny Fuegonasus. Tę ozdobę można wykorzystać z drzewkiem umiejętności Czarodziejka Bitewna Sienny Fuegonasus. Informacje o ozdobie: Trzyczaszkowa Korona – nakrycie głowy Jasny Czarodziej zawsze ma pod dostatkiem czaszek – choć większość wymaga wyczyszczenia.