Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Sneaker's Helm
Zawartość do pobrania „Hełm skradacza” zawiera ozdobne nakrycie głowy premium dla Markusa Krubera. Tę ozdobę można wykorzystać z drzewkiem umiejętności Myśliwy Markusa Krubera. Informacje o ozdobie: Hełm skradacza – nakrycie głowy Niektórzy myśliwi wierzą, że symbol lisa w roli totemu zapewnia spryt. No, z pewnością zapewnia właścicielowi charakterystyczny wygląd.