Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Protection of the Peaks
Kolekcja Ochrona na Szczyty zawiera dwie ozdoby premium dla Bardina Gorekssona: nakrycie głowy Rytualny Tatuaż Ogniska i skórkę Zimowa Skóra. Ozdób można używać dla drzewka umiejętności Zabójca Bardina Gorekssona. Informacje o ozdobach: Rytualny Tatuaż Ogniska – nakrycie głowy Granica między magicznymi runami a sztuką dawi jest nieraz dość cienka. Bardin upiera się, że to dzieło chroni go przed zimnem. Zimowa Skóra – skórka Zabójcy niekoniecznie przejmują się dobieraniem stroju, ale przecież nie ma żadnej chwały w śmierci z zimna, na Grimnira!