Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Isabella von Carstein
Pakiet Izabelli von Carstein zawiera jedną ozdobę premium dla Sienny Fuegonasus: zestaw skórki i nakrycia głowy Izabelli von Carstein. Tych ozdób można używać dla drzewek umiejętności Piromantka i Nekromantka Sienny. Informacje o ozdobach: Izabella von Carstein – zestaw skórki i nakrycia głowy* Oczaruj sojuszników oraz wrogów, okazując im się jako osławiona i uwielbiana wampirzyca. * Elementów zestawu nie można wyposażyć osobno.