Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Gladiatorial Gaze
Zawartość do pobrania „Spojrzenie gladiatora” zawiera ozdobne nakrycie głowy premium dla Kerillian. Tę ozdobę można wykorzystać z drzewkiem umiejętności Cień Kerillian. Informacje o ozdobie: Spojrzenie gladiatora – nakrycie głowy Nie da się z niczym pomylić złoconej maski osoby, która przysięgła wierność Eldrazorowi, Panu Ostrzy.