Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Felix Jaeger
Pakiet Feliksa Langa zawiera jedną ozdobę premium dla Krubera: zestaw skórki i nakrycia głowy Feliksa Jaegera. Tych ozdób można używać dla drzewka umiejętności Najemnik Krubera. Informacje o ozdobach: Felix Jaeger – zestaw skórki i nakrycia głowy* Wciel się w słynnego pomocnika jeszcze bardziej słynnego Gotreka Gurnissona. * Elementów zestawu nie można wyposażyć osobno.