Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Burning Soul
Kolekcja Płonąca Dusza zawiera dwie ozdoby premium dla Sienny Fuegonasus: nakrycie głowy Wewnętrzny płomień i skórkę Ognioszata Mistrzyni. Ozdoby można użyć dla drzewka umiejętności Wyzwolona Sienny Fuegonasus. Informacje o ozdobach: Wewnętrzny płomień – nakrycie głowy Nic tak nie rozpala płomienia, jak dusza osoby go przyzywającej... po jego rozpaleniu trzeba się mieć jednak na baczności. Szaty Ognioszatej Mistrzyni – skórka Ta szata zdecydowanie była zbyt blisko płomieni... ale czy spaliły ją od zewnątrz, czy od wewnątrz?