Warhammer: Chaosbane Season Pass
Kup przepustkę sezonową i poszerz swoje możliwości w grze Warhammer: Chaosbane. Przepustka sezonowa obejmuje następujące elementy: - Dodatkowa część kampanii - Zmodyfikowane drzewo umiejętności - Premia do podstawowych odłamków - Nowe emotki - Kilku dodatkowych pupili Dzięki przepustce sezonowej możesz oszczędzić pieniądze na zakupie materiałów dodatkowych do gry Warhammer: Chaosbane.