Warhammer: Chaosbane Deluxe Pack
Kup zestaw Deluxe Pack i ciesz się dodatkowymi materiałami do gry Warhammer: Chaosbane. Zawartość zestawu Deluxe Pack: _ Premia złota _ Zestaw 4 emotek postaci _ Zestaw 4 pupili dla postaci Kupując zestaw Deluxe Pack, płacisz mniej za materiały dodatkowe do gry Warhammer: Chaosbane.