NaconAkcja i przygoda
Odblokuj całą dodatkową zawartość Warhammer: Chaosbane. Pakiet zawiera następujące elementy: - Nowa klasa „Łowca czarownic” - Rozszerzenie Tomb Kings - Nowe drzewa umiejętności - 10 dodatkowych emotek - 4 legendarne nakrycia głowy - 8 unikalnych pupili - Dodatkowe PD, złoto i łupy - Oraz mnóstwo innych wizualnych dodatków! Uwaga: Aby otrzymać tę zawartość, należy posiadać grę Warhammer: Chaosbane.