Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin – pakiet ulepszeń Deluxe
Pakiet ulepszeń Deluxe zawiera: 4 alternatywne skórki herosów Pakiet ulepszeń Deluxe, a w nim zestaw opcji kosmetycznych dla profilu w grze, w tym unikatowy awatar, ramkę awatara, proporzec i obraz na proporcu.