Pakiet herosów Niebiańskiej Włóczni oraz Mordy Morka wprowadza dwoje nowych, grywalnych bohaterów do Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin. Można z nich korzystać przy walce frakcjami Nieśmiertelnych Gromowładnych i Okrutniaków Orruków w trybach podboju i wieloosobowym. Yndrasta, Niebiańska Włócznia Wykuta w Azyrze z poleceniem polowania na dzikie bestie Ghur Yndrasta to Niebiańska Włócznia Nieśmiertelnych Gromowładnych. Dzięki Ostrzu Najwyższych Niebios jest potężną jednostką latającą o dużej mobilności, która pozwala jej na szybkie włączanie się do boju i go porzucanie. Legendarna włócznia Thengevar umożliwia jej też utrudnianie życia wrogom i inspirowanie sojuszników. Gobsprakk, Morda Morka Gobsprakk to najsprytniejszy i najniecniejszy ze wszystkich bagniastych szamanów, okrzyknięty przez innych okrutniaków Mordą Morka. Wzbija się ponad pole boju na grzbiecie swojego sępca-trupozrywa jako pierwsza jednostka latająca orruków. Gobsprakk to niezwykle mobilny bohater, który doskonale nadaje się do szturmów w końcowych fazach rozgrywki, wspierania innych orruków i niszczycielskich ataków na ich wrogów.