Pakiet bohaterski „Tchórzliwy Król i Posępny Przywoływacz” wprowadza do gry Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin dwóch nowych bohaterów wzmacniających Upiorny Gon i Uczniów Tzeentcha, grywalnych w trybie podboju i rozgrywkach wieloosobowych. Kurdoss Valentian, Tchórzliwy Król Niema furia Kurdossa Valentiana może równać się tylko z jego wieczną goryczą. Skazany na tron, lecz pozbawiony władzy Tchórzliwy Król wyładowuje wściekłość, bezwzględnie mordując głupców, którzy sprowadzili na siebie gniew lady Olynder. Tchórzliwy Król siedzi w ciszy i bezruchu na latającym tronie do momentu, gdy ten zbliży się do przeciwnika. Wtedy używa morderczego Grobowego Berła. Kurdoss to powolny, potężny bohater do walki wręcz, który może przechylić szale bitwy przez używanie umiejętności zakłócających, uciszanie wrogów lub mordercze ataki na czele swoich sił. Posępny Przywoływacz Posępni Przywoływacze to przedziwni, demoniczni czarnoksiężnicy Tzeentcha. Są strażnikami Srebrnych Wież, które łączą krainę Chaosu z ziemiami śmiertelnych. To potężni, dystansowi bohaterowie rzucający czary. Zdolni są do wsparcia sił przez przywoływanie demonów, szybko zmieniając rozkład sił na polu bitwy. Zanurz się w spaczoną magię Tzeentcha i zdobądź prawdziwie tajemne moce, grając Posępnym Przywoływaczem.