Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Sororitas Class
Ten DLC wprowadza nową grywalną klasę do gry Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr: Inkwizytorkę wywodzącą się z Adepta Sororitas. Znane również jako Siostry Bitwy, Sororitas są wiernymi stronniczkami Imperatora, stanowiąc bastion walki z zepsuciem i herezją w całym Imperium. Sieją spustoszenie wśród heretyków, korzystając z szeregu rozmaitych broni, takich jak miotacze płomieni, błogosławione miecze oraz pałki i halabardy energetyczne, a ich wiara jest ponoć silniejsza od wszelkiej stali. Dzięki swemu fanatyzmowi są zdolne do korzystania z niezwykłych mocy, aby dokonywać świętych czynów i uciszać przedśmiertne wołania ostatnich heretyków.