Skorzystaj z przepustki sezonowej i poprowadź śledztwo Inkwizycji. Odwiedź więcej systemów w sektorze Caligari, zmuś nowych wrogów do posłuszeństwa Imperatorowi i regularnie zdobywaj nowy sprzęt. A wszystko po zniżkowej cenie. Przepustka sezonowa obejmuje: - Nowe śledztwa. - Nowe kampanie z dodatkowymi łupami. - Nowe emotki. - Kilka dodatkowych znajomych elementów.