Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Seal of Inquisition Footprints
Zaakcentuj swoją obecność, z każdym krokiem odciskając w ziemi ślad pieczęci Inkwizytora. Zawartość do pobrania zawiera element ozdobny: Ślad pieczęci Inkwizycji.