Z niewytłumaczalnego powodu obywatele Imperium zaczęli zachowywać się niczym opętani szaleńcy, doprowadzając do wybuchu fali przemocy. Czy to sprawka Chaosu? Knowania Xenosów? A może zjawisko powiązane z Osnową? Tak czy inaczej, jest to sprawa dla Inkwizycji. Zawartość do pobrania zawiera specjalne priorytetowe zadanie. Śledztwo obejmuje krótką historię fabularną i zawiera serię nowych misji. Ukończenie zadania zostanie nagrodzone unikalnym artefaktem. (Zadanie jest dostępne wyłącznie po odblokowaniu podsektora Triglav.)