Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Hollow Bliss
Imperialny okręt wiozący pielgrzymów został poddany kwarantannie z powodu tajemniczej infekcji powiązanej z Osnową. Na pierwszy rzut oka sprawa nie powinna interesować Inkwizycji, tym niemniej w aktach Ordo znajdują się pewne wzmianki o wspomnianej chorobie. Niestety większość materiałów jest nieczytelna. Wysłannicy Inkwizycji powinni natychmiast zbadać sytuację. Zawartość do pobrania obejmuje specjalne zadanie priorytetowe. Śledztwo wiąże się z krótką historią fabularną i zawiera serię nowych misji. Po ukończeniu zadania gracz otrzymuje unikalny komponent Inokulatora (zadanie jest dostępne wyłącznie po odblokowaniu podsektora Triglav).