Imperialna stacja gwiezdna wykryła flotyllę Chaosu na kursie kolizyjnym. Nie jest ona zbyt liczna i nie wydaje się stanowić poważnego zagrożenia, ale w przypadku wyznawców Khorne'a Inkwizycja nie może podejmować jakiegokolwiek ryzyka. Zawartość do pobrania obejmuje specjalne zadanie priorytetowe z oddzielnym śledztwem i serią nowych misji. Po ukończeniu zadania gracz otrzymuje unikalną kartę Tarota (zadanie będzie dostępne wyłącznie po odblokowaniu podsektora Agartha).