Świat Imperium zalała kolejna fala wywrotowych idei. Na szczęście wysłannicy Świętego Ordo odkryli wrogie działania, zanim sytuacja wymknęła się spod kontroli. Wciąż jest czas na eliminację przywódców. Zawartość do pobrania obejmuje specjalne zadanie priorytetowe. Śledztwo wiąże się z krótką historią fabularną i zawiera serię nowych misji. Po ukończeniu zadania gracz otrzymuje unikalny przedmiot ozdobny (zadanie jest dostępne wyłącznie po odblokowaniu podsektora Triglav).