Udaj się do „miasta cierpienia”, gdzie najeźdźcy Drukhari polują na wielką skalę na ludzi. Pokrzyżuj plany Xenosów, zniszcz jak najwięcej katalizatorów bólu i odpłać nieprzyjaciołom za każdego schwytanego obywatela Imperium. Ta zawartość do pobrania obejmuje wyjątkowy tryb gry rankingowej z akcją rozgrywającą się w nowym miejscu na mapie gwiezdnej i nagrodą specjalną (lokalizacja na mapie gwiezdnej jest dostępna wyłącznie po odblokowaniu podsektora Triglav).