Warhammer 40 000: Chaos Gate - Daemonhunters - Kasztelan Garran Crowe
Nieskazitelna dusza, której powierzono jeden z najohydniejszych skarbów Szarych Rycerzy: Czarne Ostrze Antwyra. Po odblokowaniu Garrana Crowe podczas wydarzenia stanowiącego część wątku głównego kampanii dodaj go do swojej grupy uderzeniowej i sprowadź sprawiedliwą furię na wszystkich wrogów – kultystów i demony.