Warface: Clutch — Pakiety strzelca Czarnego Piątku
Przygotuj się na zdominowanie pola bitwy dzięki temu wyjątkowemu pakietowi dla strzelców. Zgarnij kredyty, potężny sprzęt oraz złotą broń! Pakiet zawiera: ● 1500 kredytów ● 5000 części ● Super doładowanie VIP (30 dni) ● Złoty SA Hellion Ważne: Dostępne przez ograniczony czas w Czarny Piątek. Zwiększ swoje postępy i zdobądź ekskluzywne nagrody!