Warface: Clutch – pakiet startowy medyka
Osiągnij zwycięstwo z pakietem startowym medyka! Wzmocnij swój arsenał – zgarnij złotą broń najwyższej klasy, 1500 kredytów i unikalne premie, które ulepszają PD oraz łupy w grze. Gotów, żeby zdominować pole bitwy? Zgarnij już dziś swój pakiet! Pakiet zawiera: – 1500 kredytów – Złoty Sidewinder Venom – Doładowanie VIP (30 dni) – Mega doładowanie VIP (30 dni)