Warface: Clutch — Pakiet snajpera Czarnego Piątku
Pozostań w ukryciu i uderzaj z niesamowitą precyzją! Ten pakiet zawiera idealny sprzęt dla snajperów: złoty karabin snajperski, ale nie tylko. Pakiet zawiera: ● 1500 kredytów ● 5000 części ● Super doładowanie VIP (30 dni) ● Złoty SVCh-54 Ważne: Wyjątkowa oferta Czarnego Piątku.