Warface: Clutch – pakiet Oberona White’a
Przeszłość Oberona White’a jest owiana mgłą tajemnicy. Znalezienie dokładnych danych na temat tej potężnej postaci stanowi nie lada wyzwanie. Każdy strzęp informacji może prowadzić na manowce mimo tego, chcemy cię zachęcić do pójścia tą drogą! Zdobądź strój najpotężniejszej postaci w grze i udekoruj swój profil budzącym grozę herbem, idealnie pasującym do stylu pana White’a. Pakiet zawiera: — Strój Oberona White’a, — Zawieszkę DNA, — Naszywkę Transplantacje, — Znak mózgu, — Odznakę operacji.