Warface Clutch — Pakiet medyka Czarnego Piątku
Hold laget ditt i live og dominer slagmarken med Sanitetspakken. Fullpakket med utstyr og en gyllen hagle. Pakken inneholder: ● 1500 kreditter ● 5000 deler ● Super-VIP-booster (30 dager) ● Golden Benelli M2 SP Merk: Kun tilgjengelig under Black Friday. Perfeksjoner støtterollen din med denne kraftige pakken.