Warface: Clutch — Pakiet inżyniera Czarnego Piątku
Staw się na linii frontu z zestawem inżyniera, wypełnionym niezbędnymi przedmiotami oraz pistoletem maszynowym premium, aby odstrzelić swoich wrogów. Pakiet zawiera: ● 1500 kredytów ● 5000 części ● Super doładowanie VIP (30 dni) ● Złoty Taurus CT9 G2 Ważne: Oferta ograniczona czasowo – nie przegap szansy w ten Czarny Piątek na lepszy sprzęt.