Warface: Clutch - 5700 kredytów
Po zakupie tego zestawu otrzymasz 5000 kredytów i 700 kredytów premiowych. Kredyty to waluta w grze Warface: Clutch. Pozwala na zakup broni, pancerzy, doładowań, przedmiotów jednorazowych i nie tylko.