Warface: Clutch - 500 kredytów
Pakiet zawiera 500 kredytów. Kredyty to waluta premium w grze Warface: Clutch. Pozwala na zakup broni, pancerzy, doładowań, przedmiotów jednorazowych i nie tylko.