Warface: Clutch - 12 000 Kredytów
Po zakupie tego zestawu otrzymasz 10 000 kredytów i 2000 kredytów premiowych. Kredyty to waluta w grze Warface: Clutch. Pozwala na zakup broni, pancerzy, doładowań, przedmiotów jednorazowych i nie tylko.