War Thunder - Dora Pack
Zestaw zawiera: Mysliwiec Fw.190D-13 (Niemcy, IV Era) 1000 Zlotych Orlow Konto premium na okres dwoch tygodni. «Dora» – Ostatnia produkcyjna konfiguracja najlepszego, niemieckiego mysliwca wysokosciowego, niejako "labedzi spiew" samolotow tlokowych. Smiercionosne uzbrojenie i znakomite parametry lotu sprawiaja, ze ta maszyna jest idealnym lowca bombowcow. Samolot ten jest dostepny wylacznie nabywcom tego zestawu i w przeciwienstwie do innych samolotow premium nie moze byc zakupiony oddzielnie przy pomocy Zlotych Orlow. Posiadajac konto premium ( jego zakup jest mozliwy z pozycji gry, korzystajac ze Zlotych Orlow) bedziesz zdobywac dwa razy wiecej Punktow Badan oraz Srebrnych Lwow, wraz z pojazdem lub samolotem premium staje sie idealnym polaczeniem do szybkiego odkrywania kolejnych maszyn. Uwaga! Różnica w cenie nie będzie zwrócona, jeśli zakupisz 2 różne zestawy zawierające jedną maszynę, bądź jeśli już ją posiadasz na swoim koncie!