Volkswagen I.D.R Pikes Peak
Od zera do setki w 2,2 sekundy… To właśnie potrafią 2 elektryczne silniki o mocy 250 KW (680 KM), ukryte w ważącym 1100 kg karbonowym nadwoziu prototypowego Volkswagena I.D. R, który powstał z zamiarem wygrania słynnego wyścigu pod górę Pikes Peak International Hill Climb (USA).