Visions of Mana – demo
Visions of Mana – demo Doświadcz części historii, bitew i eksploracji w tej wersji demonstracyjnej gry Visions of Mana *Część zawartości różni się od tej z pełnej wersji gry. ■ Zagraj w demo i zyskaj 3 sztuki broni w pełnej wersji gry: ・Gladius (mały miecz dla Vala) ・Falx (wielki miecz dla Vala) ・Horn Lance (lanca dla Vala) *Broń tę można odebrać, rozpoczynając nową grę i przechodząc pierwszy rozdział. *Ten przedmiot dodatkowy można też zdobyć w trakcie rozgrywki. Następująca broń będzie dostępna do użytku po odblokowaniu klas w pełnej wersji gry: *Gladius – w miecz można się wyposażyć, gdy Val staje się grywalny w pierwszym rozdziale. *Falx – w miecz można się wyposażyć, gdy możliwa jest zmiana klasy na wietrzną. *Horn Lance – w lancę można się wyposażyć, gdy możliwa jest zmiana klasy na księżycową. *Zapis rozgrywki z wersji demo musi być obecny w systemie, aby można było odebrać te przedmioty. *Zawartość dostępna w wersji demo została przycięta, aby stworzyć satysfakcjonujące doświadczenie, przez co postępy nie mogą zostać przeniesione do pełnej wersji gry. *Odbierając te przedmioty, zanim zaczniesz grać, upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą aktualizację.