Visions of Mana - Brave Blade
Dodatek przedsprzedażowy dla wydania cyfrowego: ・Broń „Brave Blade” dla Vala. * Przedmiot zostanie przyznany klientom, którzy kupią grę przed godziną 23:59 28.08.2024.