Vikings - Wolves of Midgard Pre-order DLC
Zapewnij sobie dostęp do ekskluzywnego pakietu zawierającego dodatkowy strój zarówno dla wojownika, jak i wojowniczki, który składa się z dodatkowego tatuażu, fryzury i emblematu klanowego, a także nowej brody dla wojowników wikingów oraz plemiennej biżuterii dla wojowniczek.