Vault of Gold (7000)
7000 sztuk złota Battle Islands (waluta premium) Kup pakiet Vault of Gold i zwiększ swój budżet w Battle Islands. Złoto umożliwia natychmiastowe ukończenie budowy i szybkie wzmocnienie linii frontu!