Rozpocznij przygodę z 3 osobistymi przedmiotami dla Galeba, Emem i Leyshy – zapewniają one jedną premię i jedno osłabienie. Na początku gry masz również 3 torebki krwi z osobistych zapasów Księcia… Korzystaj rozsądnie z tych dobrodziejstw.