Valkyria Revolution Special Ragnite: Ring Squall+
Zaopatrzenie Special issue dla oddziału Anti-Valkyria Squad. Oddział otrzymuje specjalny ragnite: Ring Squall+. Po pobraniu zawartości porozmawiaj z komisarzem w Vanargand HQ. Przedmiot stanie się dostępny w zakładce menu „Special Issue”.